Жена

Обича ли ме или не ме обича? Изневерява ли ми или не? Аз неговото момиче или съм? Какво да приготвя за вечеря? Мисля, че съм напълняла, ох и косата не си харесвам… Абе страшно е, някакво бедствие се задава явно защото се чувствам ужасно, може да се случи нещо лошо… Да си купя ли онези обувки? Аз май не знам какво искам. Искам и онази рокля червената… Сега имам работа, а виж за какво си мисля, но пък е важно. Ами, ако не ме обича толкова, колкото преди… Даа, няма да готвя, мисля да направя лека салата…c6aedda6c6e29f4e9696d2003a04603f

Leave a Reply

