Изворът на женската сила

FB_IMG_1464464001151

“Изворът на женската сила“- това е заглавието на книга, което ми бе препоръчано в не типична обстановка, различна от книжарница, женска сбирка, статия или литературно четене.
Не от кого да е, а от лекарка, при която ходех за проблем с костите. Тя ми каза „намери я тази книга, прочети я, ще разбереш защо“ и дори ми записа заглавието и авторката- Лариса Ренар на едно листче и ми го даде заедно с рецепта за поредното лекарство. Мисля, че доста скептично съм я изгледала, но от уважение го прибрах в чантата си, благодарих и си излязох, като точно след 5 минути го бях забравила вече.
Естествено, купих си лекарствата, мина ми болежката и доста дълго бях безгрижна, до следващия път когато пак ме заболя и докато ровех да си намеря рецептата за нова доза хапчета ми изпадна и онова листче с името на книгата. Не знам много ли ме е боляло, в някакъв емоционален момент ли съм била, но реших да напиша заглавието в Google, прочетох рецензията и на път за аптеката си купих книгата.
Какво пък, ако не друго нещо ново ще прочета си казах, защото и без това все нямам време за четене, а ето сега ще е по лекарска препоръка. И все така предубедена, без каквито и да било очаквания я прочетох.
Признавам, че първия път не разбрах много- история като история- момиче, търси себе си и опознава света и мъжете през очите и съветите на опитаната си леля, следвайки едни доста странни мантри и ритуали, себе утвърждения и т. н. И след четенето си казах- защо слушам хората- това какво общо има със здравето ми?
Но нищо, аз съм изпълнителна- чета всякакви полезни съвети, слушам авторитети и вярвам сляпо на статии с повече лайкове- та и книгата едно от тях.

337558

Мина още малко време и един ден видях хубав мъж в кафене и много ми се прииска и той да ме види, та се сетих за един съвет на лелята- да се вгледаш в някого за 7 секунди, като вложиш цялото си същество в този поглед, като в никакъв случай не отместваш очи. И с една закачлива усмивка се вгледах в човека и упорито изчаках 7-те секунди и … той се обърна и ми се усмихна… после видях, че срещу мен е имало огледало и ме е видял, че го зяпам.
Аз се изчервих, обърнах се и избягах колкото бързо можах.
Казах си- какви глупости правиш- да следваш такива съвети- как не…Но в мен се зароди съмнението… ами ако стане? Нима е толкова лесно?

Прибрах се и започнах да чета книгата отново…
Естествено- не стана чудо, нямаше магия, нито сбъдване на желания, но се открехна една малка пролука в мен. Усетих мисли, сила и енергия, които не подозирах, че притежавам- те не ме преобразиха като феята къстница, нито ме направиха по- невероятна и по- успяла, но… тази енергия- тя започна да ми харесва..

Много неща се случиха след това, не заради четенето, а заради мен, тя само ми намигна към посоката…
Няма да разказвам повече за книгата, важна част е от пътя, но не е универсално лекарство. Тя беше една малка пролука към нов свят, който до тогава не осъзнавах напълно, че е там. Светът, в които аз съм богиня, в който мога всичко, в който контролирам силите си и ги насочвам във вярната посока, светът на моята женственост….
Разширих съзнанието си и от тогава търся повече, искам повече, защото заслужавам повече и не защото съм по- добра от другите, а защото в моя свят съм най- добрата!
Оказа се, че най- трудно за мен е да повярвам в себе си и да изградя самочувствие, но и това капка по капка започна да се случва и да нараства, да ме изпълва и да ми дава вяра в самата мен….

il_fullxfull.647201791_2z7k_large
Много време мина от тогава и много неща се промениха в живота ми… Книгата не е панацея, тя е малка вратичка, но за да минеш през вратичката и да достигнеш своята красива бална зала, пълна със светлини и ръкопляскания, които са само за теб, трябва да си готова.. наистина готова… а този срок, пак само ти можеш да го определиш.
При лекарката не съм ходила от две години и сигурно ще ми се кара, ако отида, че толкова дълго пренебрегвам контролните прегледи, но… всъщност като се замисля и до аптеката не съм ходила скоро…

Анна Палазова

 

Leave a Reply

