Победа на всяка цена- кариера или кариера…

Слагам високите токчета, елегантна тясна пола, риза, червено червило… поглеждам се в огледалото и се харесвам- делова, секси, женствена.

И отивам на работа, където наравно с колегите си мъже имам да превземам света.

За мен е важно да изглеждам добре и да срещам одобрителни погледи. Харесва ми този интерес, леко ме ласкае… все пак минавам за красива жена, вече жена.. на 33г. Сепвам се леко- на 33 съм и не съм омъжена, нямам деца… Защо тогава се чувствам щастлива? Защо всички казват- „ох горката, тя няма семейство“- и клатят тъжно глава…

Ами това, че имам страхотна връзка, работа, която харесвам и доста обувки, не е ли важно? Не е ли важно какво прави мен щастлива? Омръзна ми от стериотипи, тесногръдие, фалшиви усмивки от загрижени хора! Не може ли просто да живея както искам?

И знаете ли какво- МОГА! И го правя! И съм щастлива! Сега искам това- това ме радва. След една година може друго да искам, но за мен е важно да следвам себе си. Собствените си желания и чувства!

Да- днес е кариерата на първо място, утре може да е нещо друго. Но искам решението да си е мое, а не на обществото, което всъщност го е грижа за мен, толкова колкото да ме одума и да има тема за някое сутрешно кафе… Решението  е у всяка от нас!  НИЕ РЕШАВАМЕ! Не семейството, майка ни, хората и който и да бил друг! АЗ РЕШАВАМ! И ТИ МОЖЕШ!

Анна Палазова

siluet_jena

Leave a Reply

