Що пък да не съм хейтър!

Да си хейтър си е изкуство- сериозно нещо е това. Не ми е лесно да съм разбирач винаги, то талант се иска за тая работа, а аз таланти имам много и не ме срам да ги показвам на нещастниците наоколо.
Все пак ние хейтърите разбираме от всичко и винаги знаем по добре от станалите – това е много ясно. И когато си по добър от другите и можеш всичко, за теб няма тема, по която да не си компетентен.
Сега някаква там кифла се опитвала да пише поуки от живота- ма ти кой ти каза, че можеш да пишеш, абе еййй. Аз съм по компетентен и знам по добре, че това са пълни тъпотии и щом други жени те четат и те са тъпи- как иначе. Ами този, имал бил бизнес- голяма работа- не става за нищо- идиот! Как защо не става- не ме кефи, бизнесът му е престъпен- сто процента, разбирам ги аз нещата.
А тия защитниците на човешките права- те кой защитават и да вземат да намерят някой тях да защити, че като ги почна с моите хора лошо им се пише! Права- мрава, бежанци- всички на сапун!
Уроци за гримиране тука някакво клипче излиза в нета- бре че грозна жена- е що се гримира, тя е грозна???
Тука и едни дебели женки щели да отслабват, голям смях- никога няма успеят, знам аз и хич да не ми обясняват тия от телевизията за нещата от живота- толкова им е акъла.
Ами новините- седнали едни кукловоди да дрънкат лъжи и си мислят, че аз няма да разбера конспирацията- рептили- всички са рептили и извънземни.
А Джей Зи даже е илюминат. Нали знаете за илюминатите- голяма работа са били и аз искам да стана илюминат, но не съм завършил вишо,  щото в университета беше смотано. Но сигурно и те са тъпи, а аз и без това от всичко разбирам- що ми е?
Яяя не, не- тъпотии навсякъде из нета. Не се намери един разбирач да им каже как стоят нещата.
И това слънце както ми пече в монитора, много ме дразни, що не е тъмно сега.
Ше ида за една баница и после ще им напиша аз на ония тъпанари от сайтовете какво мисля за жалките им статии и темички! Нищо не разбират те от живота, нищо! Изкуство си трябва да знаеш всичко и да си умен, аз съм умен, всичко знам, а тия женките да си четат каквото искат, аре и боза ще взема за баничката!

Анна Палазова

Leave a Reply

