Момичешки работи

Boho-women-talking

Колко често ви се случва на улицата да доловите нечий чужд разговор и тайничко да подслушвате, без значение дали познавате човека или не. Аз се хващам, че ставам доста любопитна и наострям уши и не защото самият разговор има някакво значение за мен, ами от чисто женско любопитство. Но има едни разговори, които почти винаги ме карат да се усмихвам- момичешките разговори. Тази тема ме провокира и забавлява и удивява, защото ние жените сме невероятни източници на информация. Знаем всичко за живота и можем да даваме съвети на килограм дори и без да ни ги искат.

Преди няколко дни вървя след две момичета и едната казва на другата- “дай му шанс, той може да не е искал да те обиди, опитай все пак важно е да запазиш връзката си” другата започна да и разказва нещо, но отминах. Седмица по рано бях дочула телефонен разговор в кафене- “ Гадният мръсник те е зарязал и сега си вее байряка, а ти си седнала да ревеш!” и т.н.

Ако се замисля доста такива разговори съм чувала. Аз самата редовно се обяснявам с приятелки и всички винаги сме много мъдри на срещи по женски. Интересното е че много разбирам и знам, когато не става дума за моя личен живот, а за себе си съм напълно сляпа, глуха и по вярваща от последовател на Йехова.

Но като оставим иронията на страна- мъдрост носи всяка една от нас. Трупаме опит от раздели, изневери, нови и стари любови, знаем истории за живота и смело ги разказваме като примери- какво се прави и какво не, но дали си вземаме поука е друг въпрос.

Толкова пъти съм си чупила главата гонейки дивото, че се чудя къде точно са били тези мъдрости в живота ми, но реално аз не бих ги видяла докато съм вярвала в поредната емоция.

Интересното е, че нашата интуиция обикновено знае, дали нещо е грешно или не в отношенията ни с други пол, но ние никога не и се доверяваме, докато не паднем от високо поне няколко пъти. Наистина боли от падането, но пък лошият опит е най- добрият начин да пораснем и да се научим кое е грешно и кое не.

screenshot-drive.google.com 2016-04-28 09-47-18

Разбира се не се получава винаги. Някои от нас си остават заклети романтички, други стават мъжемразки, трети прегръщат каквото им даде съдбата и се примиряват. Всяка жена е толкова различна и уникална, но общото между всички, е че на един или друг етап в живота си те са вярвали в любовта и са мечтаели за нея. И без значение как се е завъртяло битието им носят това завинаги в себе си.

“Миличка, той не е за теб”, “Ох, този ли- ти знаеш ли какви слухове знам за него-не се занимавай”, “о, да този е добра партия”- забавно е, даже много. Чувала съм и дежурната реплика- “кого трябва да мразим”. Повечето жени имат научна степен по темата и ползват сериозен утешителен арсенал, при нужда за успокоение на разстроена себеподобна.

Всеки в своя кръг от близки вероятно има отряд за бързо реагиране при лична драма и бедствие за спешно живото- спасяващо кафе, където се разкоства до съставни части мръсника или мръсницата виновни за положението.

И почти винаги може да се направи някое генерално заключение за живота и изненадите му. Ако някой записва тези разговори и опита да ни анализира, вероятно доста би се смял. И макар сега да гледам от към смешната страна на нещата, много пъти и аз съм прибягвала до екипа за спешна помощ и също съм част от такъв.

Женските разговори са едно малко свещено- действие, от което имаме нужда, дори и да не си признаваме и да се правим на силни- това е ритуал, който съществува от както съществуват и жените. 

http://goo.gl/0mg7G6

stop-criticizing-young-women-for-how-they-like-talk

Leave a Reply

