Просто Джулиес (JC)

За първи път видях Джулиес (Julias Celestine) в танцовата залата, но тогава не знаех, че пее. За повечето хора, които не го познават лично, вероятно той е момчето, което стигна до полу-финалите на X- фактор, като винаги беше много положителен и тежко въоръжен с голяма усмивка. Но кой е той извън образа на музиканта. Къде е сега, какво мисли за тв форматите, какво му се случва? Отговорите един по един, но първо началото.

13646726_10206434120762066_1125274456_o

Ще ми разкажеш ли за детството си, къде си израснал и как се запали по музиката?

JC: Роден съм в град Варна, но съм израснал до 12– годишна възраст в София. През 2003-а заминахме за Англия и чак 2014-а се върнах в България. От малък (6 годишен) пиша текстове на английски, но чак през 2014-а като реших да се върна в България започнах да вземам музиката на сериозно и да вярвам в себе си.

От къде са твоите корени?

JC: Баща ми е от Сейшелските Острови, а майка ми е Българка, запознали са се в Художествената Академия в България.

Защо хип- хоп?

JC: Хип-хопът е много стилистична музика и може да изразява цяла гама емоции, както и да разказва историите на хората и да впечатлява по само себе си. Това ме влече.

Имаш ли хоби извън музиката?

JC: Реално не, само музиката 🙂 друга моя страст са чуждите езици, но не ги поддържам особено в момента.

Кои са хората от които се учиш и на които би искал да приличаш?

JC: Най-вече се уча от себе си, защото да си музикален е въпрос на вслушване, на това, което твоята личност иска да изрази. Не искам да приличам на никой, харесвам Eminem, 50 cent, DMX и любимият ми рапър е 2 pac. 

Но ако мога да препоръчам книги на хората, за да следват това, което обичат бих посочил такива, от които съм се учил- като сър Кен Робинсън-“Елементът”, Айн Ранд- “Изворът”, Тим Ферис- “4-часовата работна седмица”

Хареса ли ти да бъдеш част от телевизионен формат и мислиш ли, че е справедлива оценката на журито?

JC: Беше голямо удоволствие за мен да участвам в този формат и ми допринесе със страшно много опит и дори популярност и успях да си уредя по-чести участия благодарение на това. За оценката – няма как да кажа, винаги има субективност, но мисля, че нямаше да разочаровам, ако бях стигнал до по надалеч.

13646999_10206434121162076_733799106_o

Какво се случва с теб след Х- фактор?

JC: Доста изяви, малко повече популярност, и много амбиция да кача нивото и да почна да правя авторски песни.

Къде са танците в живота ти?

JC: Ами със сигурност не са приоритет в момента, но ако съм на Black Party типично е да танцувам неконтролируемо.

За какво мечтаеш?

JC: Не мечтая много често, по-скоро си поставям цели. Желая да бъда оригинален в музикалната си кариера, която те първа стартира, и желая да допринасям с добро на обществото, колкото и клиширано да звучи.

Разкажи ми за твоя “Летен сън”

JC: “Летен сън” е една искрена песен, която те кара да мечтаеш и те окуражава да се влюбиш, поне това е начина, по който аз си я интерпретирам и начин, по който се надявам да въздейства.Направена е с много старание и талант показан от страна на DJ Ivaylo Petkov, Ivan Gaydarov, Tosho Beats и разбира се Plamena, която измисли мелодиите за припев и соло – буквално на момента!

Мислиш ли, че талантът е достатъчен?

JC: Не, хъс-ът винаги е по-важен както и силата на характера. Има много таланти които не оползотворяват дарбата си за съжаление.

Артистите в България могат ли да се изхранват с музика?

JC: Не съм на ниво, за да кажа, тъй като не се считам все още за кой знае колко успешен артист. Бих спекулирал че да, но докато не се уверя в това лично, продължавам с работата в офис, няма как!

13682573_10206434121202077_45864237_o

Имаш ли дама на сърцето си?

JC: Има едно момиче, което много ме е впечатлило с добротата си, но тя не живее в България.

Какво искаш да кажеш на феновете си?

JC: Не ми харесва понятието “фенове” – нека кажем на хора, които ме подкрепят. Бих им казал благодаря, че ме подкрепят и бих желал те самите да следват усърдно целите си както аз се старая да правя!

Това е Джулиес- откровен и истински. Когато талантът, амбицията и трудолюбието вървят ръка за ръка, то успехът е въпрос на време. А новата му песен, заедно с очарователната Пламена (от Music Idol) наистина грабва вниманието. Желая им да покорят всички музикални върхове!

http://goo.gl/tiUVX1

Leave a Reply

