Любов

d863533fe5017cc898fbf3e9946f490d-1Ти си в мислите ми днес, вчера беше и утре ще си… Знам че там ти е мястото.

Стой си, не мърдай. И да искам да те изгоня, не мога.

Зактовил си се толкова здраво, че дори кървя от допира ти в сърцето ми.

Това болка от щастие ли е или болка от ужас?

В клетка ли съм те затворила или се разхождаш свободно в мен? Белязваш ме, гориш ме, дразниш ме! Махни се!

Объркана съм, искам да те изключа за малко, но няма копче.

6deeb61f7936d785ab4224a78dd7eba6

Ти ли си? Търся ли те още? Намерила ли съм те?

Какво си направил с мен? Искам да се отрека, но думите ми се губят. Слаба съм от допира ти.

Трябва да се развикам, да се противя, да ритам! Плашиш ме толкова много, но когато усетя пулса ти забравям как да се браня…

Опияняваш ме и ме убиваш! Отрова ли си или лек?

Предавам се и свиквам с болката. Искам я, нося я, тя е всичко…завинаги.

Ти си Аз.

http://vihrapetrova.com/12365-2/

Leave a Reply

