Не любов

В ступор съм, не мога да помръдна. Виждам те, но погледът е пуст.

Ти ме изпразни, издълба ме и ме остави кървяща. 

Сега сме аз и мислите ми, сами на върха на снежна планина.

Леден вятър ни блъска към ръба на пропастта.

Боса съм и замръзвам. Треперя, косите ме удрят през лицето.

Сълзите замръзват преди да докоснат земята…

Поглеждам към гърдите си и виждам дупката. 

Голяма е, въздухът минава през нея.

Тя се разширява, а аз бавно изчезвам. Поглъща ме.

Вече не съществувам.

Сега съм мисъл и летя. Ще се създам отново.

https://goo.gl/UyaFyI847.jpg

Leave a Reply

