Ли(ри)чно утро

Сутрин- тихо и топло е в прегръдките на завивката.

Аз дишам и чувам сърцето си.

Тук съм- мисля, мечтая, желая.

Денят идва.

Чувам любовта да крачи по коридора.

Мирише на кафе и чувства.

Слънцето играе с трапчинките на усмивката ми.

Нечии пръсти се разхождат по кожата ми.

Нежност е запълнила въздуха.

Ти си там, където и аз…

Денят може да започне.

Слагам червило и те пускам.

Готова съм за среща със света.

Сега течеш във вените ми.

https://goo.gl/72sQhl

8e049134f89418320651f0c60f9754e7

Leave a Reply

