Сутрешни срещи

Всеки ден отивайки на работа срещам различни хора. Седмици, месеци, дори години ние се виждаме сутрин. Интересно е да наблюдавам еволюцията в облеклото, прическата, килограмите, живота…

Ставаме си неусетно близки. Разпознаваме се, дори понякога леко се усмихваме едни на други. Тези срещи са простовати, но носят толкова цвят. Карат ме да осъзнавам как навсякъде крачат човешки съдби, със свои мисли, желания, тревоги.

Когато видя някой от тях извън сутрешния кръг, искам да го поздравя, макар че не се познаваме (но по- често отминавам, защото ме хваща срам).

syarhi_nyfw_zanita-8808

Интересно явление сме ние хората. Затваряме се в черупки, обграждаме се със стени, вместо да вдигнем поглед и да подарим усмивка.

Един ден казах “добро утро” на интересен възрастен господин и той много се зарадва. От тогава редовно го поздравявам и той мен. Даже си говорихме за малко.

С известно любопитство и доза женска завист следя тоалетите на зашеметяваща блондинка, която сутрин пресича маршрута ми. Има толкова дълги крака и секси форми, че дори аз я заглеждам с удоволствие.

Но напоследък черпя вдъхновение от красива брюнетка, защото тя ходи с ниски обувки, а аз съм на същата вълна и все наблюдавам за някой нов модел, който не съм виждала. Или пък намирам идеи за прическа, бижута, комбинации в облеклото…

17-tommy-ton-fall-2015-menswear-street-style-16

А една дама, която може да ми е баба, редовно чупи клишетата за това как трябвало да се обличат хората според възрастта си- тя е модерна- с дънки и кецове и излъчва такъв дух и енергия, че мога само да искам да заприличам някога на нея.

Някъде там е човекът с кафявото яке, коса на опашка и добронамерен поглед. Бабичката, продаваща цветя, с която винаги си пожелаваме “успешен ден”, както и домакинята, която говори по телефона, докато си разхожда кучето.

Не мога да пропусна доктора, който всеки ден ми казва колко съм красива. Има и една групичка пушачки, които не ме радват с лошия си навик, но и те са ми станали симпатични с времето. Понякога ги чувам да си разказват за децата, друг път за мъжа, или за задушеното с картофи…

New York Fashionweek ss2014, day 1, outside Honor

Нов шал, различна рокля, нова бръчка. Календарът завърта годините и ни кара да сменяме маршрути, работни места, жилища, но всяка среда има своите сутрешни срещи. Хора, съдби, емоции, малки крачещи вселени.

Хубаво ми е утрото. Усмихвам се повече, дори и да ме помислят за луда.

Не шофирайте до работа, паркирайте по- далеч, слезте няколко спирки преди офиса и просто повървете. Вижте хората около себе си и се усмихнете.

https://goo.gl/uM1dvZ

 

Leave a Reply

