Другите

photo_verybig_565446

Ти си другият и аз съм другата-

пошли хора в сбъркан свят,

май харесва ни заблудата,

от лъжи, измами и разврат…

Това си ти и аз това съм-

тъжна мисъл, тъжен факт,

но няма срам и съвест няма,

а само хищен, ненаситен акт!

tumblr_lka9g2eszd1qhkx1mo1_500

Измамен блясък, лъскав фалш,

черен грим, хотел, мечти,

Искам те с безгласен крясък,

до дива страст, с игри, лъжи!

Но има чувства и болка няма’

Какви ги върша и защо?

Празна съм, сама, пияна,

а ти си вълк, заразно зло!

Влюбена и тъжна,

тръпнеща от страст, сама,00031157

искам те дори за малко,

дори да знам, че е игра…

Жалка съм и падам ниско

желая те и слаба съм пред теб,

но в сърцето ми, си много близко,

залъгваш ме с бодлив букет…

https://goo.gl/Foqw7y

Leave a Reply

