Той…

Ароматът му ме подлудява. Сънувам го често… Мисля си за него постоянно. Желая го ужасно много! Събуждам се с мисълта за нас и за удоволствието, което ми доставя…

Той ме е обсебил. Губя разсъдъка си щом го докосна. Не искам да чувам- достатъчно или стига!

Той никога не ми е достатъчен. Искам още! Искам го сутрин, обед, вечер… по всяко време.

Сега знам, че е в другата стая. Знаех, че не трябва да го докосвам. Толкова проблеми води след себе си тази греховна страст. Но ме привличаше неудържимо. Няколко пъти стигах до вратата, хващах дръжката, но се връщах. Не трябваше. Но е толкова трудно да се удържа.

qgoda

Как да имам воля като в главата ми беше само мисълта за това как докосва устните ми…Как ми доставя удоволствие… Исках го целия!  Накрая не издържах! Влязох там и се озовах лице в лице с него!

Да, знам, че е забранен, знам че не бива, но задръжките паднаха. Пръстите ми го усетиха, зениците ми се разшириха. Усещах как сърцето ми ще изскочи!

Изби студена пот. Бях ужасена, привлечена, бях грешница… Дори и с мисълта за всички страшни последствия, трябваше да го имам!

Целият беше мой, само мой!

С трепереща ръка го сграбчих и като наркоманка му се отдадох с цялата пристрастеност, на която бях способна.

Черен, гладък, божествен…

Щастие изпълни тялото ми. Отдадох се на желанието. То ме повлече, изпълни ме, замъгли съзнанието ми, свърши…

1251556900_manfred-dieter-kretschmer_25

Изядох целият шоколад… Но не ми стигна… Искам поне още два… Един с пълнеж и един с портокалови корички!

***

Посветено на шестте шоколадови бонбона, които изядох и на угризенията, с които трябваше да се боря след това!

За сутрешните срещи

https://goo.gl/hvnEgM

Leave a Reply

