Щастие

Слънце, миризма на цветя, чуруликащи птички, поточе и аз седнала на шарено одеяло под голямо дърво. До мен кошница със забранена храна, любим човек и хубава книга. Мравките ходят по ръката ми, а аз изследвам пътеката на червена калинка и лилав бръмбър. Не ме интересува, че нямам грим или обхват за телефона.

Това е моята вълшебна дупка на щастливо безвремие, където бягам от деня. Малък джоб в пространството, който спасява от ежедневието. И изтрива всички лоши мисли. А напрежението не съществува изобщо.

11728_650_

Звучи като някакво нереално място. Паралелна вселена несъвместима със стреса на живота и тичането в сто посоки без цел. Опа, грешка- не е без цел. Тичаме, за да изкарваме пари, за да достигаме неща с материално измерение. Но те ли са щастието? Не знам. Никой не знае. Колкото поети, учени и мислители да са дефинирали щастието, то пак си остава голяма химера. Мерилките са различни. Те са толкова, колкото са хората по Земята.

Обаче това джобче в пространството е важно. За мен изглежда така, за теб ще е по различно, но трябва да е някъде там. Задължително!

Трябва да имаме път за отстъпление от самите себе си. Някъде, където да сме свободни, голи и смели. Без комплекси, ограничения и задръжки.

3247ac33c57dac6ed152094f0d044(1)

Намерете това място. Дали ще е в парче шоколад или в разходка под липите, ваша си работа. Аз го намирам понякога. Друг път ми бяга и пак хуквам в нищото. Но добре, че се препъвам в живота на моменти, за да се сетя да го потърся отново. А щастието е навсякъде, също така е никъде. Изборът си е наш!

http://vihrapetrova.com/%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B8-%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B0-%D1%89%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B5/?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=facebook&utm_source=socialnetwork

 

 

Leave a Reply

